30 Mart 2006

Etamin Seccade 3




Onu geçik etamin seccade işledim.İşte onlardan birisi daha.Bilinen bir örnek.Benden örneğini alıp çifter çifter işleyenler bile var:)Bu seccadeyi işlerken 13 yaşlarındaydım sanırım.Rengi siyah olduğu için bayıla bayıla işlemiştim:)Bsşıma ağrılar girmişti.Örnek isteyenler yüzünden de biraz geç bitti,ben henüz bitirmeden seccademi örnek almak üzere götürdükleri için.İşledikten sonra daha önceki beyaz ve krem rengi seccadelerim gibi kapitone yaptırmaya verdik.O yüzden içi süngerli ve üzerinde kapitone dikişleri var.

12 yorum:

ladybird dedi ki...

masaallah..13 yasinda nakis/dikis islerini halletmis simdi kitaplara sarmissin..cok guzel olmus ama bu seccalerin uzerinde namaz kilarken insanin dikkati dagiliyor degil mi?

Daha cok misafirlik olarak kullaniyor sanirim..

Ellerine saglik..

Ebrûlî dedi ki...

Bu tür seccadelerde namaz kılarken çok nakış hatası bulmuşumdur:) Allah affetsin.

Çok ince emek isteyen bir iş. O yaşta o maharet tebrike değer gerçekten.

Adsız dedi ki...

bende çok beğendim krem rengi şal desenli olanı hele çok güzel rica etsem bana detaylı bi resmini gönderebilirmisn
hulyacak@hotmail.com

life dedi ki...

Çok sağolun beğendiğiniz için.Benim gözler miyop olduğu için seccadelerin ayrıntılarını namaz kılarken göremiyorum:)

Seccadenin ayrıntılı halini gönderirim.Fakat şu an fotoğraf makinamız bozuk.Yaptırdığımızda en kısa zamanda yollarım size.O görüntüler cep telefonuyla çekilme yeniden çeksem gene aynı çıkacaktır.

ev perisi;) dedi ki...

Laf aramız da aynı modelden bizde de var...
Acaba modelini sizden mi almıştık?

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş. ben de çok işlediğim halde bunu hiç görmemiştim. ellerinize sağlık.

life dedi ki...

Teşekkür ederim beğendiğiniz için.Blog sayesinde paylaşmış oluyoruz.
Sevgiler

nagice dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş..

Adsız dedi ki...

Şehnaz bayıldım çok güzel olmuş:)))Benim ilk kanaviçe eserim blog başlarında (bakmak istersen)eh ilk işe göre fenada olmamıştı hani:)))

Adsız dedi ki...

Merhaba
seccade örneklirinize bayıldım doğrusu ben etamin seccadeleri pek beğenmiyordum ama bunlar çok güzel örneğini tam olarak nasıl alabiliriz??? sevgiler...teşekkürler...

life dedi ki...

Melek teşekkür ederim.Beğenmene sevindim.Kaliteli bir fotoğraf makinası aldığımda seccadelerin örneklerini yeniden çekeceğim detaylı olarak.Ve yeni seccade örnekleri ekleyeceğim.İnşallah en kısa zamanda alırım.
Selamlar...

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler Şehnaz sabırsızlıkla beklicem...sevgiler...