03 Mart 2006

Sobelendim...

Kazım beni sobelemiş.İşte cevaplarım...

Yaptığım 4 İş,

Şu ana kadar hiç çalışmadım.Haziran 2005 te mezun oldum.O zamandan beri işsizim:(Acilen bir iş bulup çalışmazsam çıldıracağım...

Defalarca İzleyebilecegim 4 Film veya Dizi,

Bütün hint filmleri

Yaşadığım 4 Yer,
1) İstanbul
2) Adapazarı
3) Bursa
4) Ankara

İzledigim 4 Televizyon Programı,
1) Büyük Buluşma
2) Yüzleşme
3) Yeşil Elma
4) Haberler

Tatil İçin Gittigim 4 Yer,
1)
Memleket


En Sevdigim 4 Yiyecek,
1) Mantı
2) Pide
3) Cumcum
4) Profiterol

Hemen Şimdi Olmak İstedigim 4 Yer,
1) Hindistan
2) Hindistan
3) Hindistan
4) Hindistan

Sobelediğim 4 Blogcu,
1) On The Way...

9 yorum:

tahin dedi ki...

Cumcum nedir?:)
Demek sen de Hindistanseverlerdensin:) Yalniz degilim demek ki:))

ladybird dedi ki...

google cumcum'un ne oldugunu soylemiyor, evet nedir ? ;-)

neden hindistan ?

tez zamanda istedigin gibi bir is bulursun ins..

life dedi ki...

:) Tahin ve ladybird, Cumcum bizim memlekete has bir yemek.Hamurun minik minik kopartılıp kaynatılıp salça,kıyma,limon,tereyağıyla tatlandırılmasından oluşuyor:)Bu bizim oralarda en çok tüketilen yemeklerdendir ve hemen hemen bütün misafirliklerde ikram edilir.

Evet bende hindistanseverlerdenim.Sen de mi?:)Yalnız değilsin

Ladybird,
Hindistan,çünkü oraları duyduğum okuduğum kadarıyla çok beğendim.Hem görsel açıdan ,hem kültürel açıdan beni cezbediyor.Daha iyi tanımak için oralara gidip görmek istiyorum.Zügüdar isimli yazımı okumanı öneririm.Duan içinde Allah senden razı olsun,gönlünüze göre versin:)

Allah yar ve yardımcınız olsun....

Adsız dedi ki...

canım arkadasımın blogunu hep takip etmeme ragmen yorum yazmak şimdiye dek hiç aklıma gelmemişti..ellerine,yüreğine sağlık..çok güzel olmuş..kitaplarla ilgili olan kısmını ayrıca beğendim, herşey çok güzel..Rabbim gönlüne göre versin..ALLAH'A EMANET OL CANIM..En içten sevgilerimle..
IŞIL..

life dedi ki...

Işılcım,bi bi bi tanem çok çok sağol.Beğenini kazanabildimse ne mutlu bana.Duaların için ayrıca teşekkür ederim.
Sağol,varol,cennetlik ol:)

Sevgi bizden..

Allah yar ve yardımcın olsun...

Görüşmek üzere...

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Ladybird sağolsun, bu işi başımıza açan o ne de olsa...

ladybird dedi ki...

Bu oyunu cok sevdim ;-) Baska oyunlar dusunuyorum :P

life dedi ki...

İyi etmişsin ladybird:)

Hadi oynayalım öyleyse...

:)

Adsız dedi ki...

selam

http://www.hindistangezi.com sitesinde Hindistan hakkinda pek cok bilgi bulabilirsiniz,