18 Mart 2006

Çanakkale Savaşları ve Gezi Rehberi



Günün anlam ve önemine uygun olarak sizlerle Çanakkale savaşıyla ilgili bir kitap daha paylaşmak istedim.Geçen sene yayınlanan bu kitap epey bir baskı yaptı ve çok satanlar arasında oldu.Mutlaka duymuşsunuzdur.Talha Uğurluel'in yazdığı Çanakkale Savaşları ve Gezi Rehberi içerik olarak görsel unsurlarla birleşmiş.Yani bol resimli ve ilave olarak kitabın içinden bir Çanakkale haritası çıkıyor.

Daha önceki yazımda da söylediğim gibi Allah korusun yeni bir Çanakkale savaşı olursa ben kazanmak konusunda umutsuzum.Çünkü müslümanlara yönelik yasakların olduğu ,nerdeyse Allah demenin bile ayıp sayıldığı bir devirde yaşıyoruz.

İnşallah tez zamanda imanın kadrini, kıymetini anlar,ona sahip çıkar ve eskisinden daha da iyi bir Çanakkale ruhuna sahip oluruz.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam.. Bugünlerde milli duygularım baya kabardı.Okuduğum şiirleri hikayeleri gözü yaşlı gözlerle bitiriyorum.Böyle şerefli bir tarihimiz olduğu için çok gururlanmakla beraber,vatan uğruna canlarını veren o şehitlerimizi hatırladıkça inan yüreğimden gelen yaşlarla ağlıyorum.O anlar gözlerimde canlanıyor..Aklıma gelen sadece..ŞÜKRETMESİNİ
BİLMİYORUZ?! ALLAH bugünümüze zeval vermesin...A.U.

life dedi ki...

Çanakkale savaşı tarihimiz için çok acı bir olaydır.İnşallah bir daha öyle savaşlar yaşamayız.Haklısın şükretmesini bilmiyoruz,hatta imanımızı bile koruyamıyoruz.Zor durumdayız.Fiili savaş yok belki ama psikolojik savaş var.İnsanlar kandırılıyor.Yanlış şeylere inanılması propaganda ediliyor.

Allah yar ve yardımcımız olsun.

ladybird dedi ki...

amin ecmain..

Ebrûlî dedi ki...

merhaba şehnaz
bu aralar neler yapıyorsun mefruşat kursunda? biz de istifade edelim ;)

life dedi ki...

:) Merhaba Ebruli,

Şimdi bir banyo takımı yapıyorum.Henüz bitmedi,biter bitmez koyarım siteye.Bugün kurs vardı ,ancak sabah uyanamadığım için gidemedim:)Şu sıralar baya bi geç yatıyorum:(Gidemediğim zaman da gecikebiliyor yaptıklarım.Evde dikiş makinası yok ta :(Yarın gideceğim.Muhtemelen bu hafta bitirip koyarım siteye.Çok teşekkür ederim ilgin için.

Sevgiler...

Ebrûlî dedi ki...

Kolay gelsin, bekliyoruz..
geç olsun güç olmasın ;)