05 Mart 2006

Bebek Pikesi


Bu bebek pikesini gittiğim mefruşat kursunda yaptım. Yapımı çok basit ve 1,5-2 hafta da bitiyor.Kısaca anlatmak gerekirse ağaç, çimler, mantar, civciv, bulut ve güneşi rastgele çizip kalıpladım.Kız ve erkek çocuğu için kurstan hocanın verdiği kalıpları kullandım.Kelebek için burdan, kedi için de burdan fikir alıp kopyaladım:)Mantar,ağacın gövdesi, çimler, çit ve çocuklar hariç diğerlerinin içine kabarmaları, pofuduk durmaları için elyaf koydum:).Mantarlara benek olması için tohum işi uyguladım. Çiçeklerin ve ağacın yaprakları kurdela işi.Çiçeklerin sapları ve ağacın dalları sap işi.Ağacın üzerindeki kirazları boncuğa kırmızı ip dolayarak oluşturdum. Kız çocuğun elinde tutması için kurdeladan lavanta yaptım.Pikenin ve yastığın kenarlarına yeşil kumaştan fırfır uyguladım.Ben çok beğenerek yaptım.İnşallah sizlerde beğenmişsinizdir.

28 yorum:

life dedi ki...

Çok teşekkür ederim beğenmene ve kelebeğini kopyaladım diye kızmamana:)Yaptıklarım ne hediye nede satış için.Hepsini çeyizime yapıyorum:)

Sevgilerimle...

ladybird dedi ki...

Cook ama cok begendim..Harika olmus..Cok marifetlisin masaallah ;-) Seni alan yasadi dersem ayip etmis olmam degil mi?;-)

life dedi ki...

Ladybird,

:)Teşekkür ederim çok sağol.Ayıp olmaz tabikide.Bilakis güzel sözlerin sevindirdi beni:)

ev perisi;) dedi ki...

Pikene bayıldım sevgili Şehnaz;ellerine sağlık...
E-mail olarak bi de şunu dene;sukranbattal@hotmail.com
hoşçakal...:)

Serpilce dedi ki...

Sevgili Şehnaz,
Ellerine sağlık piken çok güzel olmuş.

Beni linklerinden silmişsin diyorsun kusura bakma geçen gün bazı dosyaları silerken yanlışlıkla oldu.Bilerek yapılan birşey değil.yeniden ekliyeceğim oğlu geldiğinde.Tekrar kusura bakma.
Sevgilerimle.

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Yürüdüğün dönüşü olmayan bir yoldur arkadaş, durup ardına bakma sakın...

demiş, Kâzım Mızrak.

NuR dedi ki...

Sevgili Şehnaz,
Ziyaretin için teşekkür ederim.
Şirin bebeklere yakışır, şirin bir bir pike olmuş, ellerine sağlık.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

ne kadar guzel bisi bu boyle, her baktigimda sayfana hayiflaniyorum, neden boyle becerilerim yok diye!!!masaallah...

ladybird dedi ki...

arzu,
kesfedilmeyi bekleyen becerilerin vardir belki de?

mesela ben eve masa-sandalye alirim..bir kac ay sonra renginden SIKILIR boyarim, rengi begenmem, elime bir zimpara kagidi alir tum enerjimi yakarim ;-) sonra tekrar boyarim..hazir elime zimpara kagidi gecmis, merdiven tahtalarini zimparalarim ;-) sonra cilalarim..oradan bahceye atlarim..bahce citlerini en son gokkusagi renklerinde boyadim ;-) fircayi birakir topragi kazar cicek dikerim, falan fesmekan...

bunlara beceri mi dersiniz yoksa firca kullanma pratigi bilemem ama herkesin farkli hunerleri vardir ;-)

sevgiler..

Adsız dedi ki...

Sevgili Şehnaz bir iade-i ziyarette bulunayım dedim .Çok güzel blog hele bebek pikesi bayıldım bayıldım:)))Çok zevkli bir iş çıkmış:)))Sevgilerimle.

Rengarenk dantel dedi ki...

şehnaz pikeniz harika olmuş ellerinize sağlık. sitemde bulunduğunuz ziyarette önerdeğinizi yaptım. size çok teşekkür ediyorum. ya bu bilgisayar nasıl bişe ben hiç anlayamadım. bunun sonu yokmu? daha nelar öğreneceğiz. teşekkür ediyorum.

life dedi ki...

Kazım, inancımızı yitirmeyelim yeterli.

Sennur, ben teşekkür ederim,her zaman beklerim.

Arzu, teşekkür ederim,ama istesen eminim sende yaparsın.Biraz sabır, zaman ve istek gerekli.Şimdilerde banyo takımına ve yatak örtüsüne başlayacağım:)

Ladybird elin değmişken ben odamın mobilyalarını boyamak istiyordum.Bi zahmet el atar mısın?:)

Candan teşekkür ederim,her zaman beklerim.

Nazlı ben teşekkür ederim,bilgisayar ucu bucağı görünmeyen bir derya.Artık iş onu öğrenmekle sınırlı değil.Onun farkına varmak daha neler yapılabilinir keşfetmekte..

Hepinize sevgilerimle....

ladybird dedi ki...

sehnazcigim,

mobilyalarin rengini itina ile bozarim ay sey pardon boyarim olacakti:PP

istanbul'a geldigimde ceyizini yakindan gormek isterim..mumkunmudur acep ?;-)

125 gun kaldi gelmeme:P

life dedi ki...

:)

Mümkündür gelip görebilirsin.

BurcuAşçı dedi ki...

merhaba,
biraz once bloguna girdim ve cok hos:) Hz. Hatice adlı kitabı tavsiye ederim eger okumadıysan.Beni cok etkiledi.Farkı ise tam bir roman havasında anlatılması...Bir de Paolo Coelho'nun Besinci Dag adlı kitabı bende iz bırakanlardan.Sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

Merhabalar, blogeklede tanıtımınızı yaptık size haber vermeyi de uygun bulduk.. incelerseniz seviniriz :) görüşmek dileğiyle der iyi çalışmalar dileriz...

Adsız dedi ki...

Merhabalar, blogeklede tanıtımınızı yaptık size haber vermeyi de uygun bulduk.. incelerseniz seviniriz :) görüşmek dileğiyle der iyi çalışmalar dileriz...

Aslı Altan Altundal dedi ki...

Şehnaz çok güzel olmuş , çok beğendim, yapımı basit diyerek mütevazilik göstermişsin. İyi günlerde kullanın. sevgilerimle...

life dedi ki...

Burcu ve Aslı teşekkür ederim her ikinize de.
Pike gerçekten basit ve yapımı çok kısa sürüyor.Deneyin göreceksiniz...

Serra dedi ki...

Sehnaz cok guzel olmus, hazirlarda boyle guzelini bulmak mumkun olmuyor. Ileride guzel gunlerde kullanman dilegiyle.
Eline saglik.

life dedi ki...

Serra çok teşekkür ederim.Çok sağol.

Duayla...

Ebrûlî dedi ki...

Yaşadığın mekanı kendi ellerinle süsleyebilmek ne güzel bir kabiliyet. Eline sağlık.

life dedi ki...

Ebruli ve burcu teşekkür ederim.

Burcu bakalım hayat bize ne gösterek:)

Adsız dedi ki...

slm, pikeyi cok begendim, ellerinze saglik, arkadasim cok yakinda dogum yapacak, ona hediye olarak yapmak istiyorum, mail adresinizi bulamadim, hangi malzemeler hangi ölcülerde lazim, kalip vs. varmi, yardimci olabilirseniz duacaniz olurum, mailim : d_u_a_m@hotmail.com

muhabbetle...

life dedi ki...

Tabiki yardımcı olurum.Hemen size mail atıyorum...

kezban dedi ki...

ELİNİZE YÜREGİNİZE SAGLIK GERÇEKTEN MÜKEMMEL BİR ÇALIŞMA OLMUŞ.BENDE SİZLERİ ÖRNEK ALARAK UFAK TEFEK BİRŞEYLER YAPMAYA BAŞLADIM EGER İZNİNİZ OLURSA BENDE BU BEBEK PİKESİNİ KIZIMA YAPICAM DAHA DOGRUSU YAPMAYA ÇALIŞICAM.SİZDEN İSTEGİM EGER MÜMKÜNSE BU BEBEK PİKESİNİN MALZEMELERİNİ VE NERESİNDEN YAPMAYA BAŞLAYACAGIMI MAİL YOLUYLA BİLDİRMENİZ.ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE TEKRAR ELLERİNİZE SAGLIK DİLİYORUM ..ALLAH A EMANET OLUN..

life dedi ki...

kezban hanım mail adresinizi bildirmemişsiniz.mail adresini yazın anlatmaya çalışayım.Güzel sözleriniz için teşekkür ederim.Selamlar...

Adsız dedi ki...

slm kolay gelsin mail adresim kezban_demiralay@mynet.com pikenin ölçüleri ve yapımı hakkındaki bilgileri sabırsızlıkla bekliyorum.saglıcakla kalın iyi çalışmalar.