06 Şubat 2006

Çizgilerin Dili ile...


Bediüzzaman Said Nursi




Bediüzzaman'ın doğumundan ölümüne kadar hayatı anlatan bu cd çocuklarımıza ve hatta büyüklere onu tanıtmak, anlatmak için hazırlanmış güzel bir çizgi film.
Malesef tvlerde çocuklarımızın kültürel gelişimini yok eden ,onları kültürsüzlüğün kültürüne sevk eden programlar ,diziler yapılıyor.Ne yazıkki çocuklarımızın rahatça seyredebilceği, yada içimiz rahat bir şekilde onların seyretmesine izin verebileceğimiz programlar yok.Dolayısıyla mevcut programların çocuklarımızı kötü etkilemesinden korumak ve kurtarmak için onlara alternatif sunmamız gerekiyor.Bediüzzamanın hayatını anlatan bu çizgi film bize bu imkanı sağlıyor.Gerçekten büyük bir özveri ve çabayla hazırlanmış bu filmi büyük küçük herkese tavsiye ediyorum.

Not:Daha önce yazmış olduğum Zügüdar kitabıyla ilgili yazımı, Mehmet Miyasoğlu'nun yapmış olduğum anlatım bozukluğunu göstermesi üzerine tashih ettim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar siteniz çok güzel cd yi hiç duymadım vede izlemedim izlemeye çalısırım

life dedi ki...

İpek çantamı beğenmene sevindim.Teşekkür ederim.Yeni çantalar dikmeyi düşünüyorum.13 sayısını genelde uğursuz bilirler ya insanlar sende bahsedince affına sığınarak fikrimi belirteyim istedim.
sevgi ve duayla...