30 Mayıs 2006

Hz. Rümeysa


HZ.Rümeysa


Kaynak:TGRT

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel buraya koyduğunuz içinde çok teşekkür ederim benim adımda Rümeysa ya çok mutlu oldum Hz.Rümeysa diye biri var sahabe adı:))bunu herkezin dinlemesini isterim:))
Siteme beklerim.....
http://rumeysaningunlugu.blogspot.com
Saygılar
Rümeysa

tahin dedi ki...

Evet Sehnaz, cok tesekkurler..

life dedi ki...

;) rica ederim...

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler benim adımda rümeysa babam tır şoförü burdan bütün müslümanlara selam söylerim rümeysa isimliler sizede çok selam söylaerim babamın adı zeki annemin adı yeliz hadi herkese selamlar

Adsız dedi ki...

benim adım da rümeysa önceden adım kezban dı 11 yaşımdan sonra değiştirdimm ve ben şimdi rümeysa olarakk 6 yaşındayımm rümeysa adımı o kadar çok seviyortum kii tavsiye ederimm rümeysa ismini herkese manası o kadar aziz kii rümeysa adlı kişileree slmm