13 Ağustos 2006

Yardımlarınız için...












4 yorum:

cenkunal dedi ki...

Allah yar ve yardımcıları olsun müslümanların.
Bazı müslümanlar da ne diyor biliyor musunuz bu olaylarla ilgili?
"Beni ilgilendirmiyor,ölenler bebek de olsa Arap değil mi?"
Kahrolmuştum bu sözü duyduğumda.
Dün Üsküdar'da İHH'nin etkinliği vardı Filistin ve Lübnan olayları için.
Ben oradaydım.

life dedi ki...

Amin inşallah...

Ne diyelim cahillik başa bela.Üstelik bu hem cahillik hemde vicdansızlık.

Bilseydim etkinlik olduğunu bende gelirdim.

Ayşe dedi ki...

Bu gerçekleşen etkinlikler,gösteriler amacına ulaşıyor mu?
Bu çıkan sese kulak veren oluyor mu?

????

Bana pek öyle gelmiyor gibide, yoksa çok mu karamsarım?....

Burada ve daha evvellerinde ki; müslümanlara yaşatılan vahşeti kınamak ve durdurmak için yapılan bu tip etkinlikler cılız kalıyor, önemsenmiyor.

Bu yaşananları insanlık ayıbı olarak kabul etmemek mümkün değil..

O zaman bu ayıba tüm dünya insanlarınında DUR demesi gerekiyor.Hangi dinden ve görüşten olursa olsun...

İnsanlık adına....

Sevgi ve kardeşlik adına..

life dedi ki...

Hiç yoktan iyidir.Tepkisiz de kalmamak gerek.Bana kalırsa özellikle bütün müslüman erkeklerin toplanıp bilfiil savaşa iştirak etmeleri gerekir.Daha doğrusu İsrailin Abdnin saldırılarına karşı iman dolu bir kalple savaşmalılar.Ölürlerse de kutlu bir makama şehitlik makamına ulaşırlar.Arık başka yolu kalmadı.Laftan anlamıyor bunlar.Dur demenin tek yolu bu.Ama artık ne yazıkki üzülerek söylüyorum bugünün müslümanları oturdukları yerden ahkam kesmekten başka bi iş yapmıyorlar.