20 Ağustos 2006

Cin Ali ve Yakari

Bu kitapları hatırladınız mı?;)

Ben ilkokula giderken çok severdim onları.Okumayı öğrenirken benimle beraberlerdi;)

Kitapların kokusu beynimde öyle bir yer etmiş ki Cin Ali dendiği zaman bile hatırlarım.O koku beynimde bi kalıba bürünmüş.Yaşamak lazım.Pek anlatılabilir cinsten değil;) Hakikaten benim çocukluğumun markalaşmış kitaplarıdır.Yaratıcısı iyi akıl etmiş.Cin Ali serisinden okumak için tıklayın;)


yakari
Ve çocukluğumun çizgi filmi;)Doğrusu konusunu hiç hatırlamıyorum.Küçük bir kızılderili çocuğun hayatıydı sanırım.Ama müziği beynimde fazlasıyla yer ettiği için kalıplaşmış.Farklı bir halet-i ruhiye verirdi bana dinlerken.Jenerik müziğini burdan indirebilirsiniz.
Eskiden tvde neler varmış, hatırlamak için burdan bakabilirsiniz.Genel olarak bile incelediğinizde Türk halkına empoze edilmeye çalışılan yozlaşmayı görmeniz hiçte güç değil.Özellikle çocukların beyinlerine işlenen bu tarz programlar ne yazıkki sorumsuz, dininini, milletini fazla tanımayan, batı medeniyetini kendine esas alan,kendi kültüründen uzaklaşmış nesiller doğurdu.Tüm bunları görebilmek gerçekten hiç zor değil.Şimdi ki çocukların ise hali daha kötü.Daha berbat programlar tvlerde umarsızca oynatılıyor.(Bi ara bu aptal kutusunun evlerden atılması ve alınmamasının gerekliliğine de değineceğim)
Türk insanını bilek kuvvetiyle yenemeyeceklerini ve onlardaki gücün imanlarından kaynaklandığını anladılar,bu imanı yok etmeye çalışıyorlar.Allah sonumuzu hayretsin.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

şehnazcım
kandilin mübarek olsun hayırlara vesile olsun
evet hatırladım yakariyi özelliklede müziğini cin alileride:)
sevgilerimle

life dedi ki...

Candan seninde kandilin mübarek, hayırlaya vesile olsun.

Ayrıca tüm ziyaretçileriminin ve islam aleminin kandilleri mübarek olsun;)

Selamlar...

İbn-i Sina dedi ki...

Senin de kandilin mübarek, duaların makbul olsun.. Muhabbetle..

tahin dedi ki...

Cin Ali'nin maceralarindan okudum bir kac sayfa:))

life dedi ki...

Oku oku:p Okumak güzeldir;)

ladybird dedi ki...

Merhabalar tekrar,

Cocuklarimla birlikte okuyacagiz cin ali'yi. Tesekkurler ;)

life dedi ki...

;)