23 Aralık 2005

Polimer Kil Kolyelerim 1






Geçen sene kafayı hamur ile takı yapmaya takmıştım İnternette model ve tarif aramak için girmediğim site kalmamıştı.İnternet sayesinde ne çok şey öğrendim.Daha önceden hamurla bu kadar karışık takılar yapılabileceğini hiç bilmiyordum.Bu konuda ne öğrendimse internetten öğrendim.Ve yapabileceğimi ve yaptığımı görünce pek bir sevindim.Zamanla insan tarifede gerek duymuyor.Bir model görse örneğini çıkarabiliyor.Ama ben daha fazla ilerletmeyi düşünmüyorum.Bana sanki vakit kaybıymış gibi geliyor.Ne bileyim, okumam gereken yüzlerce kitap beni bekliyor mesela, vicdan azabı duyuyorum o zaman:((

Yazın kuzenimin kızına yukarıdaki terliklere benziyen turuncu terlik kolye, hamur bileklik ve bir başka model kolye hediye etmiştim ama yaramaz kızz hemen dişleyip kırdı hepsini:))

Bu arada bütün polimer kil tariflerim bilgisayar formatlanınca uçtu,gitti.Farklı bir sürücüye kopyalamıştım dosyalarımı ama ne yazıkki çoğu klasör kopyalanmamış kontrolde edememiştim acele formatlanmaya gidecek diye:((

Hiç yorum yok: