11 Eylül 2006

Çınaraltı Sohbetleri


Aylar öncesinde aklıma gelen ama sürekli ihmal etmek zorunda kaldığım projenin yapımını bitirdim nihayet.

Uzun zamandır sizlerle blog ortamında bilgi paylaşımı içindeyiz.Bu blog ortamını nasıl daha faydalı hale getirebilirim diye düşünürken süregelen kültürel yozlaşmaya inat aklıma yemek etkinliklerinde yapılan tarzda bir kültür etkinlikleri düzenlemek geldi.Amaç; her ay bir konu kararlaştırıp bu konu ekseninde bilgi paylaşımı içerisinde bulunmak.

Bu kültür etkinliğine isim olarak "Çınaraltı Sohbetleri" adını verdim.Çoğunuzun bildiği gibi Çınaraltı'nda 1960'lı yıllara kadar edebiyatçılar toplanıp kültür sohbetleri yaparlardı.Ama ne yazıkki günümüzde böylesi etkinlikler göremiyoruz.Bende internetin bize sağladığı imkanlardan yararlanarak eskiden Çınaraltı'nda yapılan kültür sohbetlerinden esinlenip bu etkinliğe Çınaraltı Sohbetleri adını vermeye karar verdim.

Ayrıca Çınaraltı Sohbetlerinde kalemi kuvvetli blogcuların köşe yazılarını okuyabilirsiniz:)

Projeme desteklerini esirgemeyen Ladybird hanımefendiye sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum

İlki 3 ekimde başlayacak olan ve her ayın 3'ünde devam edecek olan Çınaraltı Sohbetlerine hepinizi bekliyorum.Ayrıntılı bilgi için buyrun!!!

9 yorum:

suveyda dedi ki...

tebrik ederim.
güzel bir fikir.
güzel sonuçlar vermesi dileklerimle...

emircan dedi ki...

Güzel bir fikir.Allah yar ve yardımcınız olsun.

life dedi ki...

Teşekkür ederim.İnş güzelve faydalı bir etkinlik olur.Katılımlarınızı bekliyorum.

Selamlar...

akçahan dedi ki...

Çok güzel bir fikir, tebrikler. İştirak etmek kısmet olur inşallah. (Bu arada logoyu eklemek istedim sayfama ama, tüm sağ taraf blogun en altına kaydığı için vazgeçmek zorunda kaldım.)

life dedi ki...

Akçahan güzel sözlerin için teşekkür ederim.Muhtemelen logo büyük geldiği için sağ kolonunu aşağıya kaydırmıştır.Logonun küçük versiyonunu mail attım sana.Tekrar deneyebilirsin.Ayrıca Çınaraltına da logonun küçük halini ekledim.İsteyenler ordan indirebilirler.Yada burdan indirebilirler.

Tuhfe dedi ki...

Dusuncene saglik. Iyi fikir. Yazilarinizi takip etmeye calisirim. Kalemime guvenmiyorum, en azindan logoyu eklerim.

Adsız dedi ki...

çok güzel bir fikir,yüreğinize sağlık.Ben de takip edicem inşaallah.Ayrıca ziyaretiniz için de teşekkür ederim.Selam ve dua ile
Gökkuşağı

Adsız dedi ki...

Hakkınızda hayırrlı olur inş.

İlgiyle takip edecem...

selametle

life dedi ki...

Hepinize teşekkür eder ve aktif katılımlarınızı beklerim.

Selamlar...